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Kill your agency - English Version

E-BookEPUBeBook
Verkaufsrang124089inWirtschaft
EUR29,99

Beschreibung

Ideas are not an accidental product! Everyone can be inventive and develop ideas that are creative and thus effective. Lukas-Pierre Bessis' new and successful method for developing ideas also considers aspects of neuro marketing. It is easy to use, sound and practice-approved by renowned companies.About the book:- With recommendations from Amir Kassaei (Chief Creative Officer, DDB Worldwide) and Julian Boulding (President thenetworkone)- Creative Effectiveness: How it works and what it brings- The six factors of effectiveness for a creative idea- Numerous examples from practice, for viewing and downloading
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Details

Weitere ISBN/GTIN9783648079041
ProduktartE-Book
EinbandeBook
FormatEPUB
Format HinweisWasserzeichen
FormatE101
Erschienen am29.07.2015
Auflage1. Auflage 2015
Seiten200 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.12648943
KatalogVC
Datenquelle-Nr.824034
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Reihe

Autor

Lukas-Pierre BessisLukas-Pierre Bessis ist Industriekaufmann, Diplom-Sprecher undKommunikationspädagoge. Er hat als Führungskraft im Marketing,Creative Director und CEO Finance gearbeitet.