Merkzettel
Der Merkzettel ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Culturally Sustaining Pedagogies
ISBN/GTIN

Culturally Sustaining Pedagogies

Teaching and Learning for Justice in a Changing World
TaschenbuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang112493inPädadgogik
EUR45,00

Beschreibung

Prominent educators and researchers propose that schooling should be a site for sustaining cultural practices rather than eradicating them. Chapters present theoretically grounded examples of how schools can support Black, Indigenous, Latinx, Asian/Pacific Islander, South African, and immigrant students as part of a collective movement towards educational justice in a changing world.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN/Artikel978-0-8077-5833-5
ProduktartTaschenbuch
EinbandKartoniert, Paperback
FormatTrade Paperback (USA)
Erschienen am05.05.2017
Seiten304 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.33605096
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A29181096
Weitere Details

Autor

Django Paris is the James A. and Cherry A. Banks Professor of Multicultural Education and director of the Banks Center for Educational Justice at the University of Washington. H. Samy Alim is the David O. Sears Presidential Endowed Chair in the Social Sciences and director of the Center for Race, Ethnicity, and Language (CREAL) at the University of California, Los Angeles.