Merkzettel
Der Merkzettel ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Wanghong as Social Media Entertainment in China

E-BookPDFeBook
Verkaufsrang20095inSozialwissenschaften
EUR64,19

Details

Weitere ISBN/GTIN9783030653767
ProduktartE-Book
EinbandeBook
FormatPDF
Format Hinweis1 - PDF Watermark
FormatE107
Erschienen am25.02.2021
Auflage1st ed. 2021
Seiten197 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenIX, 197 p. 14 illus.
Artikel-Nr.36520630
KatalogVC
Datenquelle-Nr.4795949
Weitere Details

Reihe

Autor

David Craig is a Clinical Associate Professor at the Annenberg School for Communication and Journalism at University of Southern California, USA, and visiting scholar at Shanghai Jiao Tong University, China, in the USC-SJTU Institute of Cultural and Creative Industry.

Jian Lin is an Assistant Professor in the Department of Media Studies and Journalism at the University of Groningen, Netherlands.



Stuart Cunningham is Distinguished Professor of Media and Communication, Queensland University of Technology, Australia. Social Media Entertainment: The New Intersection of Hollywood and Silicon Valley and Creator Culture: An Introduction to Global Social Media Entertainment, both with David Craig, are published by New York University Press.