Merkzettel
Der Merkzettel ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Innovator's Dilemma
ISBN/GTIN

The Innovator's Dilemma

The Revolutionary Book That Will Change the Way You Do Business
HardcoverKartoniert, Paperback
Verkaufsrang82602inWirtschaft

Beschreibung

"Absolutely brilliant. Clayton Christensen provides an insightful analysis of changing technology and its importance to a company's future success."
-Michael R. Bloomberg

"This book ought to chill any executive who feels bulletproof -and inspire entrepreneurs aiming their guns."
- Forbes

The Innovator's Dilemma is the revolutionary business book that has forever changed corporate America. Based on a truly radical idea-that great companies can fail precisely because they do everything right-this Wall Street Journal, Business Week and New York Times Business bestseller is one of the most provocative and important business books ever written. Entrepreneurs, managers, and CEOs ignore its wisdom and its warnings at their great peril.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN/Artikel978-0-06-206024-2
ProduktartHardcover
EinbandKartoniert, Paperback
Erschienen am15.10.2011
Reihen-Nr.HarperBusiness
Seiten336 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.3314372
KatalogZeitfracht
Datenquelle-Nr.030560068
Weitere Details

Reihe

Autor