Merkzettel
Der Merkzettel ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Thinking Methods in Media and Religion

HardcoverKartoniert, Paperback
Verkaufsrang14935inMedien, Kommunikation
EUR16,90

Beschreibung

JRFM is a peer-reviewed, open-access, online publication. It offers a platform for scholarly research in the broad field of religion and media, with a particular interest in audiovisual and interactive forms of communication. It engages with the challenges arising from the dynamic development of media technologies and their interaction with religion. JRFM publishes peer-reviewed articles in English that focus on visual and audiovisual media, feature film, documentary, advertising, interactive internet-based media and other forms of communication in their interdependencies with contemporary or historical forms of religion.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN/Artikel978-3-7410-0005-8
ProduktartHardcover
EinbandKartoniert, Paperback
Erschienen am09.12.2015
Reihen-Nr.1/2015
Seiten104 Seiten
SpracheEnglisch
Illustrationenm. Abb.
Artikel-Nr.13509553
KatalogZeitfracht
Datenquelle-Nr.153550858
Weitere Details

Reihe

Autor