Merkzettel
Der Merkzettel ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
How Children Learn
ISBN/GTIN

Beschreibung

The inspirational stories of young learners in this book discredit assumptions behind recent educational reforms, including high stakes testing and No Child Left Behind policies. The experiences of the American Indian children and the author, a kindergarten teacher, challenge the widely held assumption that minority children enter school "at risk." Deficit theory assumes that minority children are responsible for their failure by cultural deficiency or family ineptitude. Fayden vividly shows how truly equitable treatment of minority children can improve students' inherent abilities to learn and can result in higher achievement for minority and all young children.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781317258063
ProduktartE-Book
EinbandeBook
FormatPDF
Format HinweisAdobe Kopierschutz
Erschienen am17.11.2015
SpracheEnglisch
Dateigrösse6211 Kbytes
IllustrationenIllustrations
Artikel-Nr.29849565
KatalogVC
Datenquelle-Nr.3244551
Weitere Details

Reihe

Autor

Weitere Produkte von Fayden, Terese