Merkzettel
Der Merkzettel ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Necessary Art of Persuasion
ISBN/GTIN

The Necessary Art of Persuasion

HardcoverKartoniert, Paperback
Verkaufsrang30667inRecht u. Finanzen Beruf

Beschreibung

In an age when managers can no longer rely on formal power, persuading people is more important than ever. Persuasion is a process of learning from colleagues and employees and negotiating shared solutions to solving problems and achieving goals.

In The Necessary Art of Persuasion, Jay Conger describes four essential components of persuasion and explains how to master them, providing the information you need to fulfill your managerial mandate: getting work done through others.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN/Artikel978-1-4221-2671-4
ProduktartHardcover
EinbandKartoniert, Paperback
Erschienen am15.09.2008
Reihen-Nr.Classics
Seiten80 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.8869424
KatalogZeitfracht
Datenquelle-Nr.081570944
Weitere Details

Reihe

Autor

Jay A. Conger is the Henry Kravis Research Professor of Leadership Studies at Claremont McKenna College. He is also Senior Research Scientist at the Center for Effective Organizations at the University of Southern California in Los Angeles and visiting Professor of Organizational Behavior at the London Business School.