Merkzettel
Der Merkzettel ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Introducing Engineering in K-8 Settings
ISBN/GTIN

Introducing Engineering in K-8 Settings

Fostering Children's Powerful Design Ideas
TaschenbuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang3144inPädadgogik
EUR22,00

Beschreibung

This book will arm you with the tools you need to incorporate engineering design into your classroom. Rather than prescribing a specific curriculum to follow, this book will help you engage your students with hands-on, open-ended engineering design problems that can be easily integrated into your existing classroom set up.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN/Artikel978-1-032-42987-8
ProduktartTaschenbuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erschienen am16.10.2024
Seiten254 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.46110319
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A49009517
Weitere Details

Autor

Elissa Milto is the Director of Outreach at Tufts Center for Engineering Education and Outreach, USA.

Chelsea Andrews is a research assistant professor at Tufts Center for Engineering Education and Outreach, USA.

Merredith Portsmore serves as the Director of Tufts Center for Engineering Education and Outreach and as a research associate professor, USA.

Christopher Wright is an associate professor in the School of Education at Drexel University, USA.